Osobné nástroje
Nachádzate sa tu: Titulná stránka

Výsledky vyhľadávania

požadované kritériá spĺňa: 11
Upresniť výsledky.
Typ








Nové od



Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Reklama infantilizuje, lebo iba infantilnému jedincovi je možné predať to, čo nepotrebuje.
Preto médiá v službách reklamy cielene vyrábajú emotívne, krátkodobé, ale o to eruptívnejšie väzby, lebo to si vyžaduje zrýchľujúci sa kolobeh spotreby. Demokracia má však úplne opačné požiadavky na kvalitu väzieb.
Umiestnenie Archív / Citáty
Čo dokáže kreatívec: "Sila predstavuje silnú emóciu. Môžete sa jej dotknúť, môžete ju cítiť, môžete po nej túžiť alebo si ju vychutnať."
Umiestnenie Archív / Citáty
Karel Čapek: Dvanáctero figur zápasu perem čili Příručka písemné polemiky
Neférové triky v mediálnej komunikácii. Od roku 1925 sa toho až tak veľa nezmenilo...
Umiestnenie Archív / Články
V Smere trpia takým komplexom nacionálnej menejcennosti, že aby si zdvihli sebavedomie, falšujú dejiny, ako Rafaj podpisy.
Komentár Petra Schutza
Umiestnenie Archív / Citáty
Čo dokáže kreatívec: "Nezanedbám rodinu - nezanedbám svět - nezanechám zplodinu - cestou na výlet"
Reklamný popevok - kampaň na vozidlá Opel Corsa
Umiestnenie Archív / Citáty
Čo dokáže kreatívec: "Môj psík je šťastný, zdravý a robí pevné hovienka."
Pedigree
Umiestnenie Archív / Citáty
Čo dokáže kreatívec: "Klidně do žáby ho dej..."
Umiestnenie Archív / Citáty
Čo dokáže kreatívec: "Čo si na mne všimnete ako prvé? Moje prenikavé oči? Moje ladné pohyby v rytme salsy? Zaiste to nebude môj občasný únik moču."
Umiestnenie Archív / Citáty
Čo dokáže kreatívec: "Kup kávu - zachraň gorilu před koronavirem"
Umiestnenie Archív / Citáty
Jan Stern: Nejúčinnější strach je malý strach
Zákonitost třetí - vzdělaného příjemce více přesvědčí to, co bude obsahovat i argumenty proti našim tvrzením, plebs a laiky přesvědčí naopak více jednostrannost
Umiestnenie Archív / Citáty